TERBARU

PEOPLE ARE...

Kemaleman August 10, 2016 | Kemaleman | Komentar
Pasangan Melekat Setelah Melakukan Zina Diatas Kuburan
Pasangan Melekat Berzina Di Atas Kubur kisah benar yang sangat mengerikan dan juga penuh dengan pengajaran ,cerita yang ingin kami kongsika ini sebenarnya sudah lama terjadi  ,namun kami menulisnya kembali untuk menjadi cermin kehidupan pada pembaca sekalian.
1989 jambi

Sepasang kekasih remaja yang tengah hangat bercinta memilih pekuburan sebagai tempat mereka melampiaskan nafsu serakahnya selepas membuat temu janji,karena mereka menganggap tiada siapa yang akan datang kepekuburan pada waktu malam.

Ibu rekan saya yang menjadi saksi kejadian menceritakan ini pada rekan saya mengatakan pasangan itu di temui petani pada paginya dengan keadaan memalukan,"maaf cakap" ditemui dalam keadaan telanjang dan melekat.

Petani itu terus memberitahu kejadian kepada kepala kampung dan segera ketempat kejadian dengan beberapa warga termasuklah ibu rekan saya sebagai anak kepada kepala kampung.

Ahli keluarga yang cuba memisahkan dari keadaan yang mengaibkan itu namun gagal,sehinggalah terpaksa di bawa kehospital untuk di potong dan mengakibatkan kedua duanya mati.
Kejadian eneh saat memandikan kedua jenazah.

Pasangan Melekat Setelah Melakukan Zina Diatas Kuburan

Kepada pembaca sekalian kami di sini menulis bukan untuk mengaibkan kedua si mati ini.seperti yang kami cakap tadi untuk menjadi cermin dalam kehidupan anda.insya Allah semoga kisah ini akan menjadi hikmah pada kita semua.

Perkara aneh yang berlaku saat memandikan jenazah katanya kedua mayat itu amat busuk sehingga tekak terasa sangat kelat dengan aroma yang tidak sedap,matanya terbeliak,mukanya tidak ada nur langsung dari Allah SWT.

Para pemandi jenazah menekan perut jenazah untuk mengelurkan najis yang tersisa untuk di sucikan. alangkah terkejutnya mereka apabila najis bercampur ulat belatung itu keluar dari mulut si mayat.
Ulat itu berwarna hitam bercampur nanah keluar dari mulut serta lubang hidung dan telinga.dari luka di kemaluannya keluar darah bercampur nanah yang sangat busuk.sehingga di antara mereka ada termuntah.

Macam macam perkara yang berlaku,yang anehnya perkara yang sama juga berlaku pada mayat perempuan itu.mulai dari usungan mayat yang terAsa berat, liang lahat menjadi sempit ada satu perkara paling aneh berlaku selepas kedua jenazah di tanam.

Setelah kedua jenazah di makamkan,besoknya kampung di hebohkan dengan kuburan kedua kedua pasangan itu di korek oleh babi sampai menampakkan kedua jenazah,keadaan jenazah yang sangat menyedihkan,tubuhnya hancur,kulit dan danging tercabik cabik seolah baru di libas dengan rantai besi yang panas.

Kejadian berulang dengan beberapa hari sampailah ahli keluarga mereka memutuskan utuk meletakkan kedua Jenazah di bilik mayat hospital jambi.Dimana sampai sekarang hospital itu di katakan hospital paling seram di kawasan jambi.

pada tahun 1998 rumah sakit yang dulu megah berdiri dengan bagunan peninggalan peninggalan belanda ini terbakar,para pembikin filem indoensia juga pernah cuba  memfilemkan cerita ini,akibat kru yang berlakon di tempat kejadian mengalami histeria setelah beberapa lakonan menyeramkan di buat,pada akhirnya pembikin filem itu membatalkan niatnya untuk menghabiskan cerita itu.

Setelah menyimak kembali hasil dari beberapa lakonan  alangkah terkejutnya mereka apabila video rekaman itu tidak didapatigambar  (kosong) kecuali hanya mendengar bunyi menjerit jerit minta tolong dan menangis.

Like Fanpage:

0 comments:

Post a Comment